zondag 15 december 2013

Review: Rosebud Salve 'Minted Rose.'

Vandaag heb ik een review voor jullie, in deze tijd van het jaar vind ik het zelf fijn om te weten welke lippenbalsems goed zijn en welke niet, dus dacht ik dan ga ik er ook een aantal reviewen voor jullie.




Dit keer gaat het over de Smith's Rosebud Salve lippenbalsem, en de geur Minted rose. Het zit in zo'n vaseline achtig blikje en de deksel vindt ik zelf echt al wat luxer eruitzien dan een Vaseline potje. De kleur van de lippenbalsem is roze, omdat er natuurlijk een rozen geur aanzit. In het blikje zit 22 gram. Dat is best veel voor een lippenbalsem dus ik verzeker je dat je hier ontzettend lang mee doet.



Swatch
Zoals je ziet bij de foto hierboven is dat de lippenbalsem glimt maar niet die roze kleur afgeeft. De lippenbalsem rook echt heerlijk toen ik hem swatchte! 


Op mijn lippen tintelt hij en maakt hij mijn lippen een soort 'koud'. Het verkoelt dus en dat is echt super fijn. De geur is wat ik al eerder zei echt super lekker en in een korte tijd is dit echt mijn favoriete lippenbalsem geworden!


De lippenbalsem is te koop bij o.a Douglas en Boozyshop. Minted rose kost € 10,99.

XOXO, Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley
Facebook: Klik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten