zaterdag 19 oktober 2013

Mijn zoeva kwastenset.















De kwastenset van Zoeva waar ik ontzettend blij mee ben is de Bamboo set.






 De set zit in een tasje wat je kan oprollen zodat de kwasten niet beschadigen en er geen stof bij komt.
Er zitten 12 kwasten in het setje, best volledig dus! ik ga ze allemaal beschrijven. Op elke kwast staat de naam van de kwast, en aan de andere kant staat Color Love Makeup. De kwasten zijn van bamboe gemaakt. De haren zijn van synthetisch vezel.




De poeder kwast, hij is aan de kleine kant maar je kan er wel goed mee afpoederen.

 De buffer kwast, daar doe ik dagelijks mijn foundation mee, hele fijne kwast met veel haartjes dicht bij elkaar.

 De blush kwast, super fijne kwast die precies mijn blush aanbrengt waar ik het wil hebben.


 De platte foundation kwast, die heb ik nog nooit gebruikt uit dit setje, omdat ik met alle platte foundation kwasten strepen krijg.

 Concealer kwast, fijne kwast om je concealer mee aan te deppen.

 Twee verschillende maten shaders, dus om je oogschaduw mee aan te brengen. Zelf gebruik ik alleen de kleine, maar voor bijvoorbeeld glitter oogschaduw gebruik ik dan weer de grote. Handig om meerdere maten te hebben!


 Ze noemen hem de crease, maar het is eerder een blending kwast! Hij prikt niet en blend heel erg mooi uit.


De eye blender, wat eigenlijk de crease kwast hoorde te zijn. De namen zijn dus eigenlijk omgedraaid maar het is natuurlijk ook wat je zelf fijner vind! Fijne kwast, zeker handig. Ik gebruik hem ook om mijn highlighter er mee aan te brengen doordat het puntje wat smaller is.














Liner kwastje, handig om je eyeliner mee aan te brengen of een lijntje van oogschaduw onder je oog. Dubbele functie dus super fijn.















Een lippenseeltje, altijd handig voor je lipstick! Er zit zelfs een omhulsetje bij om het tasje niet vies te maken. Handig!















Last but not least! De fan kwast, je kan van alles ermee! Je blush of highlighter lichtjes aanbrengen of fallout weghalen.

Ik ben heel erg enthousiast over deze kwastenset, dit is voor mij zeker een set wat ik dagelijks nodig heb en kan gebruiken. De prijs is € 30. Wat  neerkomt op een prijs van € 2,50 per kwast. Onwijs goedkoop!
Je kan de kwastenset op verschillende sites bestellen zelf ik heb ik hem ook bestelt op internet, de site staat hieronder!
Klik hier

XOXO Beauty lover Ashley.

2 opmerkingen: