zondag 3 november 2013

High heels!















High heels, mijn verslaving! Ik vind het heerlijk om voor hoge hakken te winkelen. Met feestjes of feestdagen heb ik vaak een nieuw paar. Dit zijn een aantal paar uit mijn collectie.








Deze super hoge liefdes zijn van de Primark uit Londen, ik heb dus geen idee of ze ook hier te koop zijn. Ik heb ze dan ook wel langer dan een jaar, en ze zijn zo leuk! Het strikje met steentjes achterop maakt het echt af! Deze zijn meer voor de show en de heb, op deze kan ik wel lopen maar niet te lang.

Manfield Black, simpele zwarte peeptoe's maar zo handig! Onder elke outfit kan deze hak, niet te hoog en gewoon zwart! Een zekere musthave in de hakken!



Een paar hakken van de H&M van deze zomer, ze hadden ze in het zwart en oudroze. Hele fijne mooie hakken, een zacht kleurtje dus kan ook bij heel erg veel en weer een peeptoe, dat vind ik zelf echt het fijnste lopen. Een niet al te hoge hak en ik heb mijn hele verjaardag erop gelopen!


Hello Glitters!! Dit waren mijn al te mooie, geliefde gala schoenen waar ik ontzettend lang naar heb gezocht! Ik moest en zou zilveren glitter hakken vinden! Deze komen van Nelly, en ze hebben een Sky High hak!
Met mijn gala had ik een wit met zilveren jurk aan en deze hakken, ze waren echt té hoog want mijn voeten deden zo'n pijn na een aantal uren.. Maar nog steeds ben ik stapelgek op deze hakken want man wat zijn ze mooi!



Dit is het laatste paar wat ik jullie ga laten zien, en dit is wel een paar wat uit mijn favoriete hakken komt, deze hakken zijn van Supertrash. Ze lijken een beetje op die van de H&M maar deze lopen nog fijner, ik kan niet zonder hakken met plateau maar deze hakken lopen alsof je op 5 cm loopt. Super fijne hoge hakken en weer zwart, kan overal bij en kan dus ook lekker veel gedragen worden!

Ladies wat is volgens jullie de Must have paar hakken?

XOXO, Beauty Lover Ashley

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten