dinsdag 17 december 2013

Review: Balmi 'Mint'













Balmi, de naam sprak me al heel erg aan! Het idee van de EOS lippenbalsems sprak me ook erg aan, en de geur sprak me ook aan. Meenemen dus!

















Balmi is het initiatief van de Douglas, het is dan ook alleen daar te verkrijgen. Je hebt 4 verschillende geuren: kokos, aardbei, framboos en mint. Ik ben gek op mint dus besloot deze mee te nemen.
In de lippenbalsem zit SPF 15, vitamine E, jojoba olie en sheabutter. Dat klinkt erg goed al zeg ik het zelf.















De vorm van de Balmi vind ik ontzettend schattig en handig, geen vieze vingers meer. Stuk hygiënischer!
De balmi geeft een klein glansje maar voorderest is het niet zo bijzonder op je lippen. Wel voelt het heel verzorgend aan en de lippenbalsem blijft dan ook aardig een tijdje zitten! De geur is minimaal dat viel me zeker tegen, misschien ruikt aardbei of framboos sterker maar de geur miste ik wel.

Balmi is te koop bij Douglas en kost € 4,95.

XOXO, Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley
Facebook: Klik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten