zondag 20 oktober 2013

Review: Catrice absolute nude eyeshadow palette.
















Het nude palette van Catrice heeft 6 verschillende kleuren, verschillende merken hebben nude palletes alleen zijn sommige erg duur. Voor wat naturel oogschaduw hoef je eigenlijk niet veel te betalen, als het pigment maar goed is.





De kleuren hebben geen naam, dus zijn ze eigenlijk gewoon 1 t/m 6.
In het palette zit er een applicator bij, die ik aan het begin ook heb uitgetest maar het liefst gebruik ik gewoon mijn zoeva kwasten. Het palette ziet er niet al te goedkoop uit, maar natuurlijk ook niet al te chique.

Swatches!




De eerste twee kleuren zijn highlighters, bij de eerste zit er wel flink wat glitter in, als je dat niet wilt dan neem je de 2e highlighter! Mooie kleuren.
De overige kleuren zijn bruintinten, De derde is mijn favoriete kleur, middenbruin mooi voor op het bewegend ooglid.
De 4e kleur heeft het minst pigment van de bruine kleuren, die kleur gaat dan ook een beetje richting goud.
De 5e kleur heeft genoeg pigment en heeft een grijze ondertoon, mooi voor in de crease of de outer V.
De 6e kleur is de donkerste bruin, mooie donkere kleur.

 In mijn binnenste ooghoek heb ik de 2 lichtste kleuren gemixt, hetzelfde op het wenkbrauw bot.
Op het bewegend ooglid heb ik de middelste bruine kleur, en in mijn outer V en crease heb ik de donkerste kleur. Onder mijn oog heb ik een dun glitter lijntje met de middelste bruin.











Met mascara en Eyeliner, dan geeft het gelijk een ander beeld!

Producten die ik heb gebruikt:
- Catrice Photo Finish foundation in 020.
- Essence stay all day 16Hour concealer in 020.
- Catrice skin finish compact powder in 020. ( Heet nu de all matt pluss compact powder!)
- Essence i <3 stage Eyeshadow base.
- Catrice Absolute nude palette.
- L'oreal Paris Super liner perfect slim.
- L'oreal Paris Super liner Silkissime in 01 Seductive Black.
- Pupa Vamp Mascara in 100.
- Catrice defining blush 020 Rose Royce.

XOXO, Beauty lover Ashley.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten