maandag 21 oktober 2013

Bodybutter Stash!















Dit is hem dan, mijn bodybutter stash. Het is niet super veel maar ik kan er weer een lange tijd mee door!
Ik ben gek op de bodybutters van de Body shop en Rituals bodybutters.
Ik ga ze laten zien voor jullie!



The body shop Coconut body butter.

Een mini kokos bodybutter, deze body butter is goed voor de droge huid.
Het is een dikkere body butter en heeft een heerlijke kokos geur. Er zit 50 ml in.

The body shop Vineyard peach body butter.

Wat een heerlijke geur heeft deze butter, elke keer weer als ik deze butter gebruik word ik echt vrolijk ervan! De perzik geur is lekker fruitig! Het is een wat dunnere bodybutter maar zo zo lekker! Er zit 200 ml in en kost € 16.00

The body shop Brazil nut body butter.

Mijn favoriet! De brazil nut editie, wat is dit een geweldige butter hij ruikt super lekker en verzorgt je huid ook super! Dit is echt de allerlekkerste body butter die ik ooit gehad heb. Als je een body butter van de Body shop wilt kopen moet je echt even aan deze ruiken! Hij is super voor in de winter met een wat drogere huid, maar ook gewoon in de zomer! Er zit 200 ml in en kost € 16.00

Rituals Mei Dao rich nourishing body cream.

We stappen over op Rituals, deze body cream heb ik mijn vakantie vaak gebruikt en het is een super fijne lekkere geur! De butter komt uit de Tao collectie.  De geur is van witte lotus en Yi Yi ren. Het is echt een hele rustgevende geur. Er zit 200 ml in en kost € 15.00

Rituals Honey Touch body cream.

Dit is ook een mini uit de serie Ayurveda. Het is een hele lekkere geur! Dit is al mijn 3e mini en hij blijft lekker, hij smeert goed uit en trekt goed in! De geur is van rozen en honing Deze mini komt uit de cadeauset van Ayurveda of je hebt een 200 ml variant. In deze tube zit 70 ml. De 200 ml versie kost € 15.00


Blond Amsterdam Body cream.

Deze heb ik gekregen, en het is een super fijne body cream! Hij smeert goed uit heeft een hele lekkere geur en trekt goed in. De geur ruikt naar Vijgen en honing. Het is een wat dunnere body cream. Heerlijk!

Dit is mijn body butter stash! Over elke butter ben ik super tevreden en ik raad ze allemaal ook aan! Het is een kwestie waarvan je houd.

XOXO, Beauty lover Ashley.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten