donderdag 17 oktober 2013

Review: 3 Catrice ultimate colour lipsticks.















Ik ben gek op de Catrice ultimate colour lipsticks, laatst heb ik er 3 gekocht!
Ik heb 3 totaal verschillende kleuren gekocht en ga ze nu met jullie reviewen.
Kijken jullie mee?






Van links naar rechts :
080 My Red Card
210 Pinkadilly Circus
240 Hey Nude
Wat een leuke namen en wat een mooie kleuren, catrice heeft een groot assortiment van verschillende lipsticks, als je deze kleuren niet mooi vindt dan zijn er nog genoeg andere kleuren!

Swatches:













Pigment pigment! Wat ben ik blij met Catrice dat ze zulke mooie lipsticks hebben.
Het zijn dan wel mooie kleuren maar ze moeten ook mooi op de lippen zijn!
Met niks op mijn lippen!


Met Hey Nude op de lippen.
Met Pinkadilly Circus op de lippen.

Met My Red Card op de lippen.

Wauw! Wat een pracht kleuren zijn deze 3, een klassieke rood, een fel roze en een nude kleur.
Je kan 's avonds de lipsticks op, maar ook overdag. Ze drogen je lippen niet uit en overleven een maaltijd ook nog wel. Catrice heeft me blij gemaakt!

De lipsticks zijn per stuk € 3,99. Lekker budget voor mooie lipsticks!
Enjoy your day.

XOXO, Beauty lover Ashley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten