vrijdag 18 oktober 2013

Mijn laatste obsessie.















Och, het word weer koud en vroeg donker. De blaadjes vallen van de bomen en de verwarming gaat weer aan.. Het is herfst.

Afgelopen week heb ik echt gemerkt dat het herfst is met al die regen en wind, snotterweer en net niet weten wat je aanmoet. Of je winterjas te warm is en je zomerjas te koud. Ik haat het! Geef mij maar zomer, toch heb ik 1 postief item voor mij, ik ben gek op geur in mijn slaapkamer.
Mijn nieuwe obsessie is dan ook: Geurkaarsen! Afgelopen jaar had ik er maar een ondertussen heb ik er nu al 3 verslonden. Heerlijke kruidige geuren aroma in mijn slaapkamer word ik heel erg vrolijk van!

Geurkaarsen zoals Kaneel, Cranberry en Vanille ben ik aan het verslinden. Op dit moment de Cranberry versie, lekker een sterke geur en een mooie kleur geurkaars!
1 ding: geurkaarsen hoeven niet duur te zijn om sterk of lekker te ruiken!
Geurkaarsen heb je vrijwel overal, van verschillende merken tot maten en geuren.
Ikea, Kruidvat, Supermarkten, Tuincentrums..















Het effect als ze aangestoken zijn is ook altijd zo leuk! Je ziet dat de vanille variant groter is dan de Cranberry, de vanille geur is alleen wat minder sterk.















Hoe dichter bij de muur, hoe leuker het effect! Je ziet dan een gele gloed op de muur en natuurlijk als het donker is of je gordijnen dicht zijn is dat nog veel groter en mooier! En de geur Hmmmm!!

Sfeer is heel belangrijk vind ik, als ik later een huisje heb en dat heeft geen sfeer dan ziet het er ook minder leuk uit. Door met sfeer dingen te spelen maak je het ook meer je eigen ding, want jij wilt het zo hebben!














De geurkaarsen die ik heb zijn van de Ikea en Kruidvat.

XOXO, Beauty lover Ashley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten