vrijdag 7 februari 2014

Review: P2 eyeshadow duo, Eye dream.














Terug van weggeweest, het gigantisch druk te hebben gehad en het bloggen te hebben moeten missen ben ik weer terug met een artikel voor jullie, ik zal proberen een paar keer in de week artikelen online te zetten. Dat mijn blog even stil heeft gelegen betekent niet dat ik geen nieuwe dingentjes gekocht heb o.a dit prachtige doosje  van P2!















Zo ziet het duo eruit zonder deksel, de naam is Happy time. Het is een wit gouden highlighter en een bruine glimmende kleur, vooral de highlighter trok me heel erg aan, bruine kleuren vind je sneller dan een mooie budget highlighter!














De swatches zijn mooi! Ik ben heel erg blij dat ik deze mee gekomen heb uit Duitsland! De highlighter is echt prachtig!

XOXO, Ashley.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten