zaterdag 7 december 2013

Tips: Hoe kom jij de winter door!



















Vandaag ga ik jullie laten zien wat je kan doen om de winter door te komen. Wat tips voor je lichaam, lifestyle en lekkere hapjes en series om naar te kijken!




Verzorging
















Dit is één van de belangrijkste punten vind ik zelf, je lichaam verzorgen in de winter. Door de kou, wind, regen en sneeuw heeft je lichaam zeker wat te verduren en dan is het ook heerlijk om na een warme douche je gehele lichaam in te smeren met een goed voedende bodybutter. Geur en merk is natuurlijk vrij naar keuze maar mijn favoriete is deze hier boven, hij hydrateert je huid 24 uur is ontzettend romig en dik en ruikt te lekker!















Je gezicht is ook heel belangrijk, een goede voedende crème is dan ook super fijn. Deze van Biodermal is dik en romig en geschikt voor dag en nacht. Hij voedt heel erg goed!

Lifestyle
















In de winter is het natuurlijk de tijd om lekkere kaarsjes aan te steken. Met de bijzonderste kruidig achtige geuren die je echt een winters warm gevoel geven! Het geeft gelijk een heerlijk sfeertje.













Hmmm.. Thee en warme chocolade melk MET slagroom. Jep, zeker weten dat ik dit weer super vaak ga drinken deze winter. Het blijft ongelofelijk lekker en ondanks dat chocolade melk natuurlijk niet heel goed voor je is gewoon lekker blijven drinken.

Series en Onesie!

Ik ben werkelijk waar verslaafd aan tv kijken, elke avond is er wel wat leuks te vinden op tv. Mijn favoriete moordseries zijn: Criminal minds, Law & Order special victims unit en Elementary. 2 series kijk ik tegelijk met Amerika, maar waren ook te zien in Nederland en komen waarschijnlijk ook weer terug ( terwijl je op internet ze ook kan kijken hoor!) Once upon a time wat over sprookjes gaat. Geef het een poging het is echt geweldig! Beauty and the beast, oh.. deze serie neemt mij echt mee en ik vind het ook zo zielig wat er dan gebeurt.

Als je series gaat kijken of tv gaat kijken moet je natuurlijk wel een Onesie aan hebben! Een onesie zit zo lekker warm en het hoeft helemaal niet duur te zijn. Bij de primark heb je veel verschillende onesies voor 12 euro. Bij boohoo.com voor 30 euro.

Ik hoop dat jullie wat aan de tips gehad hebben of gaan hebben.

XOXO, Ashley.


Social Media:
Volg Beauty by Love ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Love ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley
Facebook: Klik!

2 opmerkingen:

  1. Goeie tips!! Maar vergeet ook niet de sent chips dat is ook een aanrader.. En een onisie zou ik ook willen hebben, heerlijk!

    Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen