donderdag 19 december 2013

Nails: Purple&Silver

Laatst vertelde ik jullie over mijn 'verslaving' en ondertussen zijn we een paar weken verder en zijn mijn nagels toch wat gegroeid. Vrijdag de 13e hadden ze in het land de paarse vrijdag, draag iets met paars en je bent tegen de homofobie. Ik vond dat een goed initiatief en heb mijn nagels daarom ook paars gelakt. Met alleen een paars kleurtje vond ik het een beetje saai worden, dus met wat glitters ( We zitten immers toch in de maand December ) erbij ziet het er stukken vrolijker uit!

















Het paarse lakje komt van het merk P2, dat is een duits merk en niet te koop in Nederland. Met 2/3 laagjes dekt die perfect.













De glitter nagelak komt van Maybelline, de color show brocades. Dit is de zilveren variant 'Foil flash.'
2 laagjes en hij dekt perfect, als topping op de overige 4 nagels is één laagje voldoende.

 Mijn nagels zijn nog lang niet waar ze horen te zijn, herstellen moeten ze en dat zal een tijdje duren. Ik ben er in iedergeval trots op en blij mee.

XOXO, Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley
Facebook: Klik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten