dinsdag 3 december 2013

Mijn twee pareltjes

Het begon allemaal met een leeg doosje.. En toen kocht ik twee kleuren erbij!















Mac refill oogschaduws heten ze, de oogschaduws die ik heb zijn Naked lunch ( links ) en Satin Taupe ( rechts ).

De oogschaduws zitten in een pan en die past precies in het doosje. Ik ben van plan om van wat lichter naar donker te gaan en ik weet nog niet welke er in de andere twee komen. 

Close-up
Swatches

De look die ik ermee gemaakt heb is simpel en nude. Maar o zo mooi! 
Ik heb naked lunch op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek. Satin taupe in mijn arcade boog en over het gehele bewegende ooglid. Als laatste heb ik nog een beetje naked lunch op mijn gehele ooglid gedaan.

Ik ben ontzettend blij met deze twee pareltjes in mijn collectie!

De refill oogschaduws kosten € 13 per stuk.

XOXO, Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Love ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Love ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley
Facebook: Klik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten