zaterdag 2 november 2013

Review: Sleek original palette, Sleek Vintage blush.

Ik heb weer een review voor jullie! Het I-Dinive Original palette en de Vintage Romance antique blush.
De blush is limited edition. De Sleek producten zien er nu al heel chique uit. Let's go.

















We beginnen met het Palette, toen ik hem openmaakte was ik echt even verrast! Wat zijn de kleurtjes mooi!
In het palette zit een grote spiegel, handig voor onderweg. Er zit ook een sponsapplicator bij. Er zitten 12 kleurtjes in en het palette kost € 9,25
















Gefotografeerd van dichterbij zie je dat er lekker veel shimmer in de oogschaduws zit behalve bij de zwarte kleur, die is mat. Dit is echt een heel mooi palette. Je ziet dat de textuur van de oogschaduws een beetje kruimelig is, dus pas wel op voor fall out.

Swatches.
De Bovenste rij












De Onderste rij

















Sleek 'Vintage Romance' Antique blush.














Het is echt een hele mooie herfstkleurige blush, wat ben ik blij dat ik deze kleur gekozen heb.
Wow! Er zit 8 gram in de blush, dat is echt veel. De blush heeft een shimmery finish, dat zie je gelijk!
De prijs van Sleek valt best mee in vergelijking dat het een blush van 8 gram is. De blush kost € 5,45.















De blush zit in de limited edition lijn van Sleek, Vintage romance.. Zo ziet de kleur er ook precies uit, een blush voor een romantisch avondje en de kleur heeft weer een antieke gloed... Prachtige blush om bij weg te dromen.
In de blush zit een zilver kleurige glitter. Het is een subtiele glitter, niet te overdreven.

Swatch.














Wauw! De blush is super mooi gepigmenteerd! Je ziet goed de glittertjes in de blush en ik ben enorm benieuwd hoe de blush op de wangen is!



















De blush geeft echt een heel mooi effect, de glitters zie je terug in de blush en je hebt maar heel weinig nodig om een kleurtje op je wangen te krijgen. Een hele mooie natuurlijke kleur, super groot pluspunt dat je maar weinig nodig hebt, dat betekent dat je er heel lang mee kan doen.















De Sleek makeup zijn echt een aanrader met de prijs, ik ga zeker nog meer verschillende I-Divine palettes proberen en natuurlijk meer blushes! Er zijn veel pluspunten aan deze producten van Sleek, De matte doosjes met de glimmende letters Sleek Makeup erop. De textuur van de oogschaduw en blush zijn heel mooi, een zachte structuur. De kwaliteit is een pluspunt, een goeie kwaliteit voor niet al te veel geld.

Sleek Makeup is nauwelijks te krijgen in Nederland, de producten zijn overigens wel verkrijgbaar via webshops. Onder andere bij The makeup spot .

XOXO, Beauty lover Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley

1 opmerking:

  1. Prachtige kleuren, die blush lijkt me ook erg mooi! Wat heb je een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen