dinsdag 5 november 2013

Review: Biodermal P-CL-E crème.















Deze crème hebben jullie al voorbij zien komen in filmpjes, maar dit is mijn favoriete crème nu! De Biodermal P-CL-E crème.


















De substantie van de crème is vrij dik.
De crème smeert ondanks dat hij vrij dik is heel fijn uit, maar het is dan ook wel een crème die goed in moet trekken voordat je je make-up op kan doen.
Bij het gebruik staat er ook op het potje dat je het 2 keer per dag moet gebruiken op een schone droge huid.















Hier zie je ook dat het een best dikke substantie is, gelukkig is het niet vervelend.
De geur komt je echt tegemoet, ik vind het zelf heerlijk dat als ik me gezicht ermee heb ingesmeerd ik me ook een stuk frisser voel!
De crème pakt voor mij alles aan, hij voedt je huid en ook de droge plekjes gaan weg. Ik heb ook het idee dat roodheid word aangepakt, hij herstelt eigenlijk alles!




























Eenmaal helemaal uitgesmeerd zie je dat je een glanzende gloed over je huid hebt, die gloed moet je goed laten intrekken. Als je er nu met je foundation of bb cream overheen gaat, vlekt het waarschijnlijk.
Je merkt dat deze crème echt wat doet voor je huid, mijn huid is bijna nooit meer droog!
De crème is geschikt voor alle huidtypen.















Biodermal is te koop bij de Drogist en op verschillende webshops.
In deze pot zit 50 ml en dat kost € 23,90.

XOXO, Beauty lover Ashley.

Social Media:
Volg Beauty by Ashley ook op social media om op de hoogte te zijn van alle nieuwtjes!
Volg Beauty by Ashley ook op Blog Lovin'
Twitter: @ashvda  Klik Hier
Instagram: kusxashley

Geen opmerkingen:

Een reactie posten